Ranne on jo sen verran kunnossa et pakko on ollu sitä taas rasittaa ja kattoo miten kestää. Ainakin viä se voi ihan hyvin, mut saa nähä miten se kestää ton mun tän ja varmaan huomisen projektin jälkeen tuumaa. Siitä vähän lisää alempana.

Taas on tullu yks kaulahuivi neulottu valmiiks. Tällä kertaa lankana oli Nalle Color. Lopputulos ei oo väriltään mun mieleen joten voipi olla että se joko lähtee lahjaks tai sitten haastekeräykseen. Saa nähä sit kumpaan päädyn. Kaulahuiveja tuntuu valmistuvan vähän väliä, mut fifi on ny ollu vähän tauolla. Jotenkin en oo saanu siitä taas otetta ollenkaan ja oon tehny sit kaikkea muuta. Moni ku on myös tehny tota apu-pupua niin pitihän munkin alottaa sellate. Mun pupusta on vasta valmistunu kaks matoo, mut enköhän mää sen tosta viä saa yhdistettyä vaiks viimeistely ei ookaan mitään lempipuuhaa. Ne kappaleet valmistuu yllättävän nopeesti ku kattelee telkkua ja mallikin on niin yksinkertainen et melkein muistan jo ulkoa et kuinka monta kerrosta missäkin vaiheessa tehään.

192938.jpg

Mun seuraava isompi projekti mitä pitäs mennä taas jatkaan onkin sitten aivan erilaista käsityötä kuin mitä normaalisti pidetään käsityönä. Kuten oon jo muutaman kerran maininnu et omistan cockereita, niin niistä kahen turkki tulee pidettyä lyhyempänä ja siistimpänä kun ne käy aktiivisesti näyttelyissä. Näyttelymaksuihin upposkin taas monta euroa, ku laitoin loppuvuoden näyttelyihin mihin mennään ilmottaumiset tehden. No joka tapauksessa laumasta löytyy myöskin sohvaperuna eli koira joka ei tällä hetkellä käy näyttelyissä. Se kuitenkin tekee ehkä paluun muutaman vuoden kuluttua näyttelyyn, kunhan täyttää ensin 8-vuotta. Sen trimmausväli on siis hieman harvempi. Alla olevan kuvan otuksesta pitäisi siis yrittää saada kaivettua cockeria muistuttava koira esiin. Toivottavasti ranne ei tee stoppia kun nypittävää ja saksittavaa siinä kyllä riittää.

192943.jpg