Oon murissu nyt lähes koko illan ittelleni. Tänään oli tarkoitus lähteä töiden ja koiran ulkoilutuksen jälkeen salille bodypump tunnille. Vaihdoin vaatteet ja laitoin kengät, pyyhkeet ja tyhjän vesipullon kassiin. Sit vielä stekkasin et onko rahat, puhelin, avaimet ja salin kortti kassissa. Kaikki muu löytyikin paitsi se salin kortti. Salille jolla käyn olisin varmasti päässyt ilman korttiakin tunnille, kun olisin pyytänyt henkilökuntaa laittaan mut sille tunnille manuaalisesti. En kuitenkaan halunnu käyttää sitä vaihtoehtoa koska sit en pian muista ettiä sitä korttia. Se etsiminen olikin sitten ihan kiva homma, koska sillä on normaalisti max kolme paikkaa mistä se voi olla ja ei ollu niistä missään. Olen sitten murissut ja kääntänyt asunnon pienoisesti ympäri että löysin sen sitten olohuoneen pöydältä lehtikasasta. Otti niin pannuun ku eilen illalla vielä olin ajatellu et josko kattoisin kaiken valmiiks niin olis nopeeta suihkasta salille. En sitten kuitenkaan tehnyt sitä kun aattelin että kyllä mulla on siinä aikaa. Ilman kortin olemista väärässä paikassa olisin ehtinytkin tunnille, mutta nyt se jäi sitten väliin.

Purin sitten murinaa pieneen näpertelyyn ja nyt onkin sitten jonkin verran puoli valmista josta voin sitten huomenna jatkaa. Sain nyt taas kaks korttia valmiiks. Ne on tehty samaan tyyliin kuin muutamat aikaisemmatkin kortit. Olen jossain vaiheessa tehnyt kasan tuollaisia saman tyylisiä pohjia valmiiks.

216001.jpg216002.jpg

Huomenna musta tulee varmaan taas hullu kun aattelin kävästä pikaseen huomen aamulla hulluilla päivillä hakemassa yhden jutskan.