Meijän äiti on tilannu tilkkukirjoja ja ehdin selata uusimman niistä läpi.

561343.jpg

Siinä onkin sitten kohtalon sormi puuttunu peliin. Mulla on nimittäin ollu jo jonkin aikaa mielessä et pitäis tehä trimmaussaksille oma pussinsa näyttelyreissuja varten. Se on kuitenkin aina kariutunu siihen ku en oo jaksanu alkaan miettiin et minkä kokoisen palan kangasta tarttisin, jotta olis sopivan kokoinen. Tossa kirjassa oli nyt sitten tehty saksipussi. Se on varmaan merkki mulle et nyt alkaa loppuun selitykset ja pitäis toteuttaa se pussi sit ku voisin kunnolla istua ompelukoneen ääriin. Nyt kun tää kirjottelu tapahtuu tälläisestä puoli makaavasta asennosta.

561344.jpg

Mitään valmista en ole nyt saanu aikaseks. Oon tehny vähän korttipohjia valmiiks odottamaan kuvia. Sen lisäks oon yrittäny lukea vanhoja lehtiä. Niitä kun tuntuu välillä tulevan enemmän luukusta ku ehtii lukea.

Iipalle tiedoks et ens vuonna tulee täyteen 3+0.

Nyt tarttis keskii myös jostain joku kiva neulotun liivin ohje. Oon vasta uusimman Modan ja viimeset 2 Novitaa lukenu läpi, mut niissä ei ollu mitään. Joten tarttee tutkailla lisää mistä löytäisin kivan ohjeen.