on nyt käsityörintamalla ollu tää alkuviikko. Oon tehny vaihteeks taas kotitöitä. En kyl ymmärrä ketä täällä mun sinkkuhuushollissa sotkee. Aina tuntuu olevan paikat sekaisin. Se en siis ole minä, sen on pakko olla joku naapureista. Joku naapuri varmaan tuo myös pyykitkin pestäväks ku pyykkiäkin tuntuu riittävän vaiks kuinka oon sitä pesevinäni. Oon kyl miettiny sitäkin vaihtoehtoa et oonko vaan yksinkertaisesti tullu vanhemmiten laiskemmaks...

Edit 22.10: Sen verta tarttee viä lisätä että tämä työmatkaneulomus on edenny etukappaleiden puolelle. Se oli hetken aikaa "jäähyllä" kun en halunnu kaventaa pääntietä bussissa. Ajattelin et pystyn keskittymään siihen paremmin kotosalla. Myöskin tämä on edenny jo etukappaleiden kainaloiden kavennuksiin. Tästä voidaan tehdä se johtopäätös että en ole mikään himoneuloja vaan neuleet valmistuvat pikku hiljaa inspiraatioiden mukaan.