Viime päivinä en ole saanut mitään ihmeempää taaskaan aikaseks. Johonkin se aika vaan hukkuu. Spray-maalasin yhden Tiimarista ostamani kranssin kuparin väriseks. Vielä se tarttis saada koristeltua. Olen myös maalannu nukkekodin rappusia valkosiks ne kun oli vähän kellastuneet iän ja käytön myötä. Seuraavaks varmaan maalaan nukkekodin makuuhuoneen kalusteet kanssa valkosiks ja sitten mietin miten ne koristelen. Vaihtoehtoina pyörii ääriviivatarrat tai decoupagella jotain. No saa nähdä mitä keksin. Mietin myöskin saisinko tilkun jämistä aikaseks petivaatteet tuohon sänkyyn. WC-paperijutska on kokenut kokoamis plään. Siitä pitäis ensin päärmätä reunat noin 1 ruutu kuvasta, jota olenkin alkanut kiinnittämään nuppineuloilla. Itse kokoaminen onkin sitten hieman mysteeri kun en oikein pysynyt kärryillä ohjeen kanssa. Ehkä sekin selviää. Ja koska alotettuja töitähän mulla ei vielä ollut riittävästi, eihän. Olen aloittanut tekeen huivia ja sukkiakin yritin mut vielä en ole löytäny oikeaa silmukkamäärää mun käsialalle ja sukkalangalle.

Eilisiltä messuilta en itse asiassa löytänyt oikein mitään. Ostin kukan tekolaitteen (samantapanen ku yo-yo), nauhoja kortteihin ja samettilankaa, jonka kiikutan äidilleni joka on lupautunut jossain vaiheessa kutomaan siitä mulle seinävaatteen. Mää kun en kangaspuilla ole vielä suostunut mitään kutomaan.